Tuesday, November 13, 2007

perot aku yang memulas!

ceshhh!! giloss sakit perot aku.. gara² minum teh o nehhh... ader member aku ckp "setengah org..air teh ni berbisa..." yer keee??? adoiii!! berbisa ngalahkan kene senggugut tuh! adoii!! aku x tahan dah sakit memulasss dier.. meh ler.. aku upload gmbr "molek" sket eik..utk tatapan.. no more design/edited picture.. tgk je!! esok lusa... aku upload len!.. hahahaa... blog dh mcm fotopages je kan??

tgk² sampai muntah.....
pe kene tah... gambor lam kete neh... hihihi... ok... next picture!!

hah! xde mase aku nk edit!!.. gmbo neh mmg tol reflection.. pandang cermin ler kunun...

"sudah² ler tuh amik gmbo seniri..." saper tah ckp neh... muahahahahha...


dah!! done!! esok upload lagik eik... adoi..sakit perot...
away! carik bam kayu putih.... adoiiii.... =(

No comments: