Wednesday, September 26, 2007

apa aku buat??

Apa yg aku buat selama aku x men"update" blog neh...

1) 3 kali aku p shoppin kt expo bazar kat depan terminal..beli baju yg dtg dr jepun..perghh!! giler cantik....ader 7 pasang semuanya dengan harga rm45!! wallawehhhhh!!.. ko hengat senang aku nk p shopping² neh?? beli baju lak tuh....hihihihii... gumbira....

2) Rumet aku bertambah sorang lagik...hihi.."mak"..sian mak neh sakit pinggang....dok tggi sgt...so better dok lam bilik aku neh...x ler berbuka sorang²..sian mak jugek,sbb slalu jer kene buli ngn aku... muahahhahahahaa......

3) Macam biasa la..berbuka puasa bersama rumet² ku sengal... lepas² azan jer smyg dulu..huhuhu kena smyg lu..kalo mkn dulu...satgi lepak..pot pet...tiba2 dah kol 8!!.. so kiterorg prefer smyg dulu ler...ader je mende di bualkannya time poser tuh...di buli... di kritik...muahahahhaa

4) Sepanjang berpuasa neh...jarang sgt la berbuka dn si botak neh...sahur jer samer.. tu pun ujung minggu...nyummm nyummmm.....TENGKIU! kerana sgt rajin masak nasik + telo utk sayer!! muahh muahhhh!!...

5) Sgt penat diri ini setiap ari selasa kerana 2 jam lebih berdiri + menonggeng kt board motor control...dok me"nyekrew"...adehhh giler penat + panas... so berkat bulan poser yg mulia neh.. motor ku akan bergerak seperti yg di kehendaki...uwaahh!! gembira tol! thanks zai!! cayalah!! jadik nyer ko baca circuit tuh kan!! kalo arap aku....mau terkial²..sambil mulot pun dok berletiaq!!...

7) Ader byk sgt neh kerja tertangguh!! Jap aku nk list kan...

- slide presentation titas 2 (yg isnin neh akan present!!)
- projek triple i !! ( yg langsung x buat lagik neh...group len dah selamat present.. dok per² next week xder kelas!! lepas rayer la gamaknye neh...)
- assg autoCAD
- assg digital system

6) Hihihi...biarpun..kerja ku masih byk giler..tapi..masih sempat ku melayan 3 dvd movie!! ( huhuuu..x beh pun tgk lagik... kena adermood dulu neh..)

2 comments:

Wanpetunjuk said...

Salam...tak tahu plak ade blog ek...selamat berblogging...i've linked ur url in my chronicle....watch out!!!

Shamir Adnan said...

Nicey nice blog.. :)
luv it