Thursday, September 20, 2007

Dia mau


(lagu neh buat ku teingat kenangan dahulu..seolah² lagu neh botak yg bagi..aiyooo dier takkan bg lagu² cenggini..dgr pun x juga..hihi..but arap die baca this entry!!)

AKU MAU by ONCE

Kau boleh acuhkan diriku
Dan anggap ku tak ada
Tapi takkan merubah perasaanku
Kepadamu

Kuyakin pasti suatu saat
Semua kan terjadi
Kau kan mencintaiku
Dan tak akan pernah melepasku

Aku mau mendampingi dirimu
Aku mau cintai kekuranganmu
Selalu bersedia bahagiakanmu
Apapun terjadi
Kujanjikan aku ada

Kau boleh jauhi diriku
Namun kupercaya
Kau kan mencintaiku
Dan tak akan pernah melepasku

Aku mau mendampingi dirimu
Aku mau cintai kekuranganmu
Aku yang rela terluka
Untuk masa lalu

hehee..suatu ketika dahulu 6/12/2004

thanks 4 everything botak =) berkat kesabaran utk "mengikat" aku..akhirnya berjaya juga.. betul kata orang² tua...jangan terlalu bencikan org... hihihi...


Cuk..whenever life seems to drift u away from me, I can't help but cry. u've grown (since 4 years) to be such a part of me that without you life is no more than a desperate sigh. They do say love comes and goes, and to that I disagree. So, here's my hand, take it and don't let go of me...To be is to love; to love you is to be =)

No comments: