Sunday, July 29, 2007

bangun pagi...

adehhhh...semlm bgn pagi...arini pun bgn pagi.... bgn pagi tu kol 6.30pg...sbb kol 7pg nk kuar dah.. p mana plak dah?? semlm kununnya nk p jogg tmn gelora...adehhh jogg la sgt...skali sedar diri jer dh pukol 7.30pg...adehhh p zaman ja sempat...sbb kol 9.30 ader org nk guna dh kete tuh....
(adehhh..sambil menaip ni...aku dok layan dak kecik skype..huhuhu tomey comey lak dak tuh...)

pehtu..pg td?? pg tadik kol 6.45pg dh bertolak kuar dr ump..p umah mak ngah anta monitor kak nor...huhuhu shiannn abg...xdak monitor dh...but insyaAllah,jumaat ni aku balik bentong amik monitor abah yg x da saper guna tu....hmmm...dlm pukol 7.30pg,aku..ctkos n iris dh sampai kt zaman..7 bungkus sik mak zaman... perghhhhhh...tapau! mkn kt bilik... 2 bungkus abg nyer..adehhh si beruang tu....kalo mkn..... eh!.. nk beli roti canai kt zaman...bapak la ramainyer org dok beratur kt situ...last² we all decide p beli roti canai kt jaya gading... huhuhu.. kedai yg jelan selalu mkn tghari...hohohoho....

sampai² bilik....menikos abih...yum yum... pehtu..try la roti canai jaya gading... adehhhhhh!! tobat la aku xmo mkn dah roti canai lempar tu.. roti x masak beh....+ kuah nyer yg x sedap... adehhh.....aku nih sebenarnye...pe pun sedap ja kt tekak kalo mkn... tp,1st time aku raser kuah die yg sgt pelik...adehhhh... kerot² gak laaa dahi kiterorg ni nk abeh kan...iskkkkk iskkkkk..
huhuuuuu yg kelako nyer....

iris tu cakap... "aku x mkn roti canai ni..kalo mak aku beli...aku x mkn....."

tapi,time tekak aku ngn ctkos dh x mampu nk abihkan...

iris ckp "iskkkkk jgn bazir...bak sini...." aummmmmm sambil masuk lam mulut dier....

bertambah kerot dahi aku..." aishh budak ni...mkn ke x roti canai sebenarnyer..." serius...x tau nk ckp camner raser kuah kari dier tu... iskkkk...

sejam kemudian...iris pun mendamparkan dirinya...krn mlm tu dier tdo sat jer... maklum laa... "fuyoooooo" huhuuuuuu...aku?? aku tdo pukol 12tghari bgn kol 330ptg...sat jer aku tdo.. adehhhhhh...

oklaaa...sampai disini sajer utk arini...daaaaaaaaaa

No comments: