Sunday, July 22, 2007

Pacik & nasik lemak

uhuhu...pacik ni saper?? adehh nk kena citer gak ker...kena la kot...aku ader member chatting nih..aku pangey die pacik sbb die dh tua..umor 36thn..kijer sbg instrument enggineer...bujang!! ekekekek...bujang tu...adehh...naper la ko bujang x kawen²...

eh...tp kenapa aku nk citer pasal pacik nih...hah! sbb pacik ni suke chat ngn aku larr...ekekekek.. pacik ni dh byk tempat travel...sbb kijer la kan...kijer sampai x kawen²..trok tol...aku ader ty die..apa yg penting dlm hidup dia?.. die jwp
  1. AGAMA
  2. M O N E Y (hakk tuihh!! ader ke patut....yerla kot..sbb xde gf...)
  3. PARENTS
  4. KERJA
  5. GIRL

Dasat tol ar pacik ni...aku maleh lar nk ty lelebih...nape pompuan tu no 5...tapi die dh dulu ckp...yg penting kena ader duit....mcm² leh buat dgn duit...(tuihhh!! dlm hati aku ludah)..dan perempuan ni can get anywhere and easy!...senang nk dpt?? maby pmpuan kt kelab mlm la tu..kan ke sana senang nk dpt...kan kan...pehtu die ckp girl like peanut (tuiiihhhhh! aku ludah sekali dgn kahak).. paler otak dieee!!!!!! sesuka ati jer kater pompuan tu kacang...lelaki pe plak?? durian?? ekekekekkeeke...

selepas dh soal selidik...pacik nih dah clash ngn gf die 4 taun dulu...huk huk huk..siann.. sampai la die serik nk bercinter....pacik ni ok la nk jadik kawan berchatting...citer pasal kerja²...pasal org² laki ni camner..uhuhuhu...maklumla...umor pun banyak...so byk la pengalaman dier dgn manusia....so ok la pacik ni dr chatters len yg mengong² tu..sbbnya..kalau aku masuk jer yahoo chatroom...cam hampeh jer jantan² dlm tu..."leh chat sex??" eeeeii x pasal² kena maki ngn aku....kui kui kui... (arini x chat ngn pacik la...die p memancing....)

tapi mesti org ty kan... napa x chat ngn bf?? huhuuuu bf aku tu bz...asik menembak je...die tu askar part time (men gem CS)...so biler die berperang aku pun keluar tanduk la....ekekekkekeke.. it's ok...die tau aku ni suke bercakap...bior jer lepas geram kt chatroom tu. kan kan....so biler dier dh "mati syahid" after berperang tu...baru ler chat....kan kan bulat??

huhuuu...borink aku arini..asik terdampar jer ats katil...semua org p seminar kerjaya..aku lak dok terdampar ats katil...penin maaaa... tdo lambat kelmarin...sapa soh?? xdak sapa pun..ekekekek...mampuih aku!! esok janji ngn cuk nk p mkn sik mak pepagi...tp bgn ker??

abg : esok abg kejut...x bgn siap!!
adik: yer.....
abg : Tdo lambat siap!
adik: yer.. (alamak...mmg tdo lambat pun...sbb siang dh lamer sgt aku terdampar)
abg : X bgn kena sembelih!!
adik: eeeeeiii...yer.....tdo awal!! (ekekekke...boleh ke?)



alaaa,xleh tdo laa....siang td byk sgt tdooo....skang lapo la plak...kang aku rebuih megi letup wanie tu kang br tau...huuuu...jgn...sok nk mkn sik mak!! arap² bgn la aku....perghhh sedapnya mkn sik mak panas.....

No comments: