Saturday, July 21, 2007

blog again??

adehhh...i'm not sure blog ni yg ke berapa tah di registerkn..selalunya hangat² tek ayam je ngn blog² ni...bukannye maleh..tapi banyak sgt sbbnye it happen...ngehehehehee...antara sbb yg menyebabkan aku nih selalu buat blog adalah seperti berikot yer tuan² dan puan²

  • Buat 1 blog... pehtu lupe paswed... huhuhu..
  • pehtu buat yg len blog plak...masalah timbul biler internet selalu cam bengong!! maka i pun maleh la nk apdet blog...sampai bersarang² blog aku...adehhh
  • lagikk?? huhuuuu cam best jer edit² template blog...memacam gayer dan rupe!! edit sampai x tdo²...tapi post entry x jugek!! so...sampai la blog tu pun bersarang²...
  • lagik?? hmmm...boringggggggg!!!!
adehhh... aku x tau la jangka hayat blog ni plak...internet kt tmpt br aku ni boleh tahan gak lju die...sampai aku tader maser nk tgk movie..(kalau xdpt internet,confirm aku layan movie..)
harap² pjg umo la blog latest aku ni...kali ni..aku maleh dh nk edit²..bior lantak je guna template yg dh bg ni...satgi,kalau edit cam nk mati pun...post entrynyer x JUGEK!!...

ok ar...nanti aku pk nk boh citer per lam blog ni eik...sajer gatai² tgn....xnak bacer pun xper.. but i'm so happy biler dpt luah kan pe yg bersarang lam paler ni...nk lepas geram pun bleh gak... huhuhu....

maka tamat la citer pasal 'blog again' ku ini...huhuhuhu....

x sabar aku nk ngumpat n bergosip lam blog ni...tungguuuu.....

No comments: