Tuesday, August 21, 2007

ari yang bowink

Nak citer pasal semlm ler..semlm dok sempat update..x sempat??? iskk..semalam doploh aribulan kan... ari senin,kelas aku neh kol 12-1...so mcm biaser ler.. kol 11pg dh bangun.. nak loading p mandi pun lambat...guling2 sket..pelok cium kunen (bantal busuk) sket..sploh mint baru nak tepok² bantal..lipat cimot..pehtu bukak lemari...kebil² carik baju nk pakai p kelas neh...pehtu..iron...pehtu mandi manda ngn fav shower foam aku tuh..fuhhhhhh wangii dowh...
dah siap mandi mekap cecantik..kol 1145pg aku pun kedek² p blok w..angin sepoi² baser gitu...matahari tak ler rembang sgt pun...tok tek tok tek... aku pun sampai WBK22 tuh...cam beser..mmg aku sampai awal ler.. kol 12.05 dah waktu tuh...pasang2 aircornd..susun kusi 5 bijik kat port paling belakang tuuu... (kelas neh ader 5 bijik je fomfuan...) then dodok!!...belek jam..aishhh selalu x lamer cenggini...10minit berlalu...sibaik aku x panas...aircond ader...kalo paneh,lamer dh aku sumpah seranah neh..ado ke tak kelas nehhhhh....

tot..tot..tot.. taip msg.. "ader kelas x arini?" tggu punya tggu...miskol py miskol..xdo reply pun.. hmmm maka lawatan sambil belajar aku kat WBK22 pun berakhir...balik! ajak wanie p klinik..bg doktor radibah neh belek mata aku neh..tah pesal dtg balik ketumbuhan neh.. neh gara² ngintai anak² beruduk ler neh..so dgn sekilas pandang dan dgn 1 soalan jer "dah berapa lamer sakit?" aku dpt ubat!..wallawehhh...pehtu terus mkn tghari...lapo!!... ni 1st time aku mkn tghari d hari isnin..selalu malas...bukan diet eik... malassss...

pas mkn...tdo...perghhhh! best giler tdo....kelawo kan tdo siang..mlm tah aper dier belek dpn kom tuh...selalu je dok berduan-duan ngn hayoux_mal lam forum..sibaik lam forum,kalo x..dah selamat dah JAIP mai "dah kawen ke belom??" momoekekekekekeke.....

tdo kol 2 bgn kol 6! perghhh! lamer tuh...mmg raser pp aku neh dah macam "ader karipap" dlm mulot..momokekekek tu walla cakap! haiyooooO...cemane nk kecikkan pp neh wehh...bulat cam cekodok...ken..suar seme dah longgar.. ( tu maknenye..aku dah kecik sket..) tapi pp neh?? tetap maintain..siap ko!! aku p slimming face.,...momomoekekekekke

hah! meh tgk bijik mata aku..walo pun x nmpk kritkal..kecikkk! tp ketumbuhan kecil neh menganggu gugat pemandangan aku..yg kadang² aku nk cawan aku yg sebijik tu ader 5...berair²..rimas2


No comments: