Wednesday, August 8, 2007

perghhhh..bersawang blog aku

hohohoooo...bersawang tol blog ni..lamer kene tinggal..adehhh! bukan apa.. last weekend aritu balik ghumah buat baju raya...pehtu,cpu nih bgla kt si botak tu mintak tlg dier format kan... hohohohooo...make seperti selalu kalau aku mintak dier format

"tah paper la dier installnyer...maner la x berat kom tu..kalo kom tu power xper gak... bla....bla... blaa........blaa.....tgk! ader 3 virus .exe...hmm pehni malas dh nk format.... bla..... blaa........ blaa....
jg leklok sket kom tu...."

kui..kui... aku mmg slalu kene marah...olo....dier ckp jer xmo format cpu aku...momokekekekeke..tapi dier lembut ati gak...mesti dier format...momoekekeke...tq tq yer buah ati ku shayang!! (pehni...kena kawal menginstall ler.... adehhhhh)

opss...back to the topic...naper dier bersawang?? ciannn.. hah! kan dah di formatnyer kom ni..maka aku pun luper la password nk login blog ni...dulu aku dh bookmark blog nih...n setting "remember" biler sign in tu...make?? make..mmg aku xto ler paswed aku aper....momoekekekekee....lupe paswed gmail lagik....adehhhhh....byk tol paswed dh create..maner x lupe...momoekekekee.....so,tadi br rajin nk godek "i forgot my username"...
kalo x hengat gak?? mampuih...xkan nk create lagik blog... ye tak??

ok...beh dh citer pasal kesawangan blog aku ni.. nanti aku post lagik eik....
hohohohooo..mcm byk mender je nk taip nih...tambah lak internet ok...hohohoooooo
(adehh...sakit tengkok ar..dok ngadap kom jer...adehhhh)

No comments: