Wednesday, August 15, 2007

cerita ari neh...

.:Kenapa sayer suker ari rabu???:.
Huuuuhuuu...sbb ari selasa n khamis kelasku sampai kol 6 n sudah pastinye after kelas tuh,balik² jer bilik terus solat then terus si nemo neh berenangggggg...
bloOooOoOOoOP..BLoOOoOop... perghhhh!! nikmat kan kalo kiter tdo tgh penat neh... kan kan??? opsss back tu sub topic..so why aku ske ari rabu?? sbb ari rabu..ari free! leh tdo lelamer...huhuuu..kerana kelas ku hanya 1 jer..kelas yg paling ku suke..then after kelas..selalunya,aku n my rumets akn lepak bersama (after lunch - dgn tgn x basuhnye... huhu....) borak mcm²...ngumpat sket....kui kui....tazkirah sket....cerite ttg kehidupan..rumets? huhuuu mereka adalah sgt² baik dan sgt memahami...tidak sesekali memberi tekanan....yeah! luv u so muchhh!!....next sub topic??

.:Aku gadoh ngn internet!:.
Cissss!! dah 3 ari aku dok sumpah seranah internet connection neh...x penah² wireless aku tarik c4 or others cnnection...selalunya mmg c6 ...excellent with 11Mbps...sgt ler laju..bior le pun aku x pakai kabel or hospot ke..but aku sgt pueh ati ngn c6 nyer connection...tapi... tapi....3 ari neh.. buat aku tensen...x leh nk surf² cari gmbr cantik²...xleh nk masuk forum... internet asik putuih jer....cisss!!saboo...saboo..

.:shopping!!:.
yuhuuu!! tetiba rumets aku neh sengal ajak p giant semata² nk beli jajan (fastfood) iskk...sabo jer la,eleh...sebenonye..borink + lepas tensen ler tu....It's ok...bukan senang aku nk ikot neh..pe lagik! alang² nk kuar tu,msg ler si botak tuh....

"walla n iris nk p giant neh,nk ikot x?"

"hmmm ok gak tuh....stok makanan pun dh beh nih.."

huhuuuuu....biler si botak membeli belah!! yey yey aku sgt suke shoppin ngn si botak neh...huhuuuu beli sos...kicap....ikan bilis...sweet kan?? uikss nape dier beli brg dapor nehh?? hahahha sbb die bukak restoren!! heheeh x derlaa..jimat sket memasak..kan..kan..Aku mmg sgt ske shoppin² neh.. bukan pe..aku ske shoppin makanan!! yum yum...hmmm mlm tuh,botak blanje eskem donut!! so kiterorg lepak mkn eskem kt foodcourt sambil tggu gadis² ayu membeli belah.... huuuu shoppin ngn botak mmg aktiviti paling best!! sbb dpt mkn...mkn... dan mkn!!


.:obi n barbasto in da' house!!:.
Yeahhhhh!! obi adalah bos aku di forum...huhuhuuu mula² aku kenal ngn obi lu baru si barbasto tuh...chatting ngn obi pun sbb nk tau mcmaner nk upload flash...olo...photobucket xleh laa nk upload .swf..tensen tol..tapi biler chat ngn obi neh kan...aku dok "nemo...obi" sengal lak aku raser....sbb aku bukan cm gitu...tol tak botak??? btw,thanks to obi amik aku jd moderator..nape aku?? sbb aku aktif kt forum..kan kan....tq yer dik obi yg comel...

next....barbasto!! dak "kecik" a.k.a k****g neh dah jd member baik aku lak..(wehh! aku raser cm artis lak..ko post entry blog ko...state aku tuuhhhh!!) caner aku kenal diee??Hah! sbbnye,die pm aku..sbb aku byk spam posting kt forumm...cisss.. kene sound daaaa!!.. (dlm hati aku ckp:"huuuu garangnye mamat neh...") but aku x kisah pun org dok tegor² neh...yeahhh no heart feeling rite! dan mengikut ramalan ku...mamat neh cam bekeng + kerek + garang jerk... so dgn memegang pd prinsip ku "aku suke make friend dgn musuh/pandang negatif/garang ngn aku..." why yer??
Sbb org kater...dr musuh neh...leh jd kwn yg baik...yeahh!! betol..so,dak neh rapat ler ngn aku..lorr..xde pun garangnye...gimik je tuh..leh tahan gak sengal die...bleh la chatting sampai ke subuh...almaklum la..aku neh berpenyakit kelawar jadian...next aku nk post 1 entry pasal ko eik barbasto...about u n ur sweet candy luv tu!!..so be waiting!!...hihihiii....

.:abg botak:.
abg botak caner?? x marah ker?? uishhh dun worry babe!..dier kenal saper aku...kan bucukk kan!! huhuhu aku neh kan mmg sweet friendly...sampai memlm berjaga..dok chatting huhuhuu...that's y aku sgt² ler shayang dier..he know da' true color of me...tq! sbb dier sgt memahami aku...apa² pun yg penting...kena tau batasannyer...rite??

p/s: huhuuu...awak! sayer dah beh layan movie² neh... huhuuuu dolod lagik eik...olo...sayer xder hostpot..ciannn sayer....

3 comments:

Anonymous said...

ooo...ko nk story psl aku ek..kejam seh...jahat r ko...:(
huhu..xder r. ponat den nk baco,panjang seh..
kt block aku nie..tenet laju..nk join mai r...huhuhu

w4die said...

uhuuukk..patut cam tersedak je..
nama aku diguna pakai upernya..haha..


ehh..hari rabu FREE!! sama la kita..'knp saya suka hari rabu??'...'sbb rabu beesstt' (sambil letak tgn kt muka)..hahaha!

pepun thanks lor entry kali ni citer psl 'obi'..kui3..

cm barbasto ckp..nk tenet laju dtg blok kitorg..masyuk oo..haha..

tq again nice gurl .. ;-)

measyouknow said...

join blok koranggg?? leh jer....tapi aku nk stay aras 3... huhuuuuu... syhhhhh jgn gtau pak guard!! aku nek aras 3..korang dok groundfloor guard eik..