Sunday, August 19, 2007

first time

huhuuu arineh1st time
  • aku jumpe si barbasto (driver! huhuhu...) obi,hayoux_max (dak lab aku neh! x leh kire 1st time le.. kan kan)
  • aku sampai kenduri kawen pukol 3.45ptg
  • p zoo men ulo,tgk bewang..monyet dgn memakai baju kuwung

Untuk sebab² diatas adalah...kenapa aku (dgn walla n iris jugek) sampai kenduri kol 3.45ptg? hmmm..sbb driver kiterorg ader hal b4 tuh....kenapa nak tggu driver tuh?? hmmm sbbnyer kami 3 dara pingitan neh sgt ler malu nk p umah obi tuh...hehehheehe x kenal..so utk memudahkan mencari rumah serta menutup sikap pemalu tuh...dgn raser rendah diri dan bangga nya kami membawa en barbasto..huuuu jasamu sgt di kenang..tengkiu yer encik! adehh bleh tahan sengal gak encik neh upenya..

Dun jugde the book by its cover.. samer maksud dgn dun judge barbasto by its size!... wallawehhh syhhhhh jgn bising² ...nanti en barbasto tu marah kalo aku bicarakan sizenye.. (ciss ader hati nk bg jeans dier kat aku tu....tah baper la size nye..) by the way..en barbasto neh encem woo...kalo ader memaner gurl yg minat.. leh la gtau..dier nmpk jer garang tuh....huhuuuuuu... adehh penat nye menaip...

nyumm..nyummm sibaik aku sampai kenduri tu ader laok lagik!! penoh pinggan aku dgn lauk..dah xnmpk dah nasik tu...mmg lauk jer... momoekekekeke maklum ler perot mmg dikosong kan utk disumbat dgn lauk pauk kenduri kawen neh..per ader lam pinggan ku?? udang + daging + acar timon + tembikai + sambal + ikan masen + ikan goweng + air owen. erkkkkkkkk...elok jer beh mkn..nemo tuh pun sendawa...hihihik

Destinasi seterusnya?? bwk driver skali p tenok monyet...bewang...kude..ulo...ayam.. merak.. kat taman teruntum a.k.a zoo kuantan momoekekekkeek...aku pegang ulo sawee ngn ulo kuning!! momoekekek aku yg pegang walla plak yg demam... ciss!!


Pehtu p maner plak?? balikkkkkkkkkk daaaa...... ngantok... dan tdoooooOooOoo...


Opss...aku dpt 1 pastik telor kenduri kawen neh... Ya Allah! kalo ler ader kuali,cilibo,bawang besaq dah lamer dah aku masak sambal telor rebus nehh! perghhhh sedap wei... tapi..tapi... itu KALAU ader .....neh xder neh?? ko nak sumbat maner?


No comments: