Wednesday, August 22, 2007

KAWAN

Dimanakah kengkawanku sekalian? hmmm dah selamat pun abih praktikal..alhamdulillah,kpd mereka yg terus diserap kerja..tahniah di ucapkan..rezeki korang disitu..dan pada mereka yg x dpt tuh..ingat babe! itu bukan pengakhir hidupmu kan..Allah dah tetapkan rezekimu ditempat lain.. Teruskan berusaha ok? by the way,aku sgt hepi dgn cerita² L.I korang..3 bulan praktikal byk mengajar korang betapa susahnyer hidup sbg "perkerja" rite...dan disitu juga kiter nampak apa itu kehidupan sebenarnya...InsyaAllah akan tiba ari ku kelak...6 bulan babe!.. walopun ati neh menafikan bahwa aku sgtla tidak minat dgn elec.engg neh..namun aku percaya ader hikmah sebaliknya neh..kuatkan semangat n jgn berputus asa..n always thinks positive!!

sedang asik rakan² ku menghabiskan praktikalnya..aku disini masih dgn status "student" dan masih menghadapi tekanan seorg pelajar....ala..xder pun tekanan sgt... projek pun xder.. kira oraits laa..dan aku skang membz kan diri dgn melayan rakan² forum..kenal dgn adik² disitu...huhuuuu macam² ragam aku jmpa..mcm² perangai aku kenal..ader la 2bijik manusia yg rapat ngn aku...dan yg menjadi keistimewaan member aku yg 2 bijik neh...punyai masalah jiwa yg samer..iaitu gurl... huuuuuuhu.. masalah per? nanti la aku citer... skang mood KAWAN.. bukan JIWAKACO.. momoekekekekke...

hmmm..camner ngn kawan rumet aku plak? alhamdulillah...sentiasa memahami diri ini yg susah nk tdo mlm..yg malas mkn lunch..yg malas lipat ken... hohohoohoo iris aku bukan malas sebenonyer..aku xder mood jer nk lipat..tapi yg penting.. ken yg x lipat tuh aku x sepah kan!! x semak kan mata ko?? huhuuu...dedua rumet ku neh amik psm sem neh...relax si iris tu sbb dier dh siap sem lepas..huhuhuuu bagus kan..sem neh amik..sem lepas dah siap! yg walla plak..oraits ler...sgt ler rajin dak neh..skema² nakal sket...rajin wat kijer..umah dekat slalu larik balik tgglkan rumet² nye.. hohoho...btw,aku doakan korang dpt result yg best ok!..jgn drop digital eeik walla..nanti aku xder member..shiann aku... :(

Kawan aku yg spesel tu plak?? uikss yg spesel? yg maneee... hohohooo kawan spesel merangkap si jantung ati... momomeekekeke... ader citer best pasal buah ati ku ini.. huhuhu..nanti ler citer.. sbb neh kan mood KAWAN..bukan mood BUAH ATI.. :)

Okla member...dimana jua kalian berada..witz /wiwit/wiyah sentiasa mengingati kalian...especially aku sgt² merindui sahabat mabat aku disekolah men dulu..SMKB!! wooo biler mo buat reunion nehh!!...sangap dah neh nk jumpa! nk ngumpat! nk bising! aku masih seperti dului wehhhhhh.....masih seperti duluuuuu....

No comments: