Friday, August 17, 2007

sabun mandi vs shower foam


Heheee...arineh kena marah lagik daa...huhuhuu seperti biasa,aku dgn kelampianku

"Ya Allah,biler plak sayer soh beli shower foam neh??" terkejot si botak tuh tgk sabun ats meja

"Lor,kan awak sebot..sabun mandi palmolive yg ader bijik² lam tuh... yg neh la kan
biasa awk pakai..." ? aku lagik terkejot..uikss salah beli kaa?

"Sabun mandi..phm? sabun mandi tu kan ketol²..ader 3 ketol.. sabun ketol palmolive tuh ader gak bijik² dlm nyer..mcm² jenis ada..rose laa...laut laa..."

"Lor,yg neh pun sayer panggey sabun mandi!! xnah pun nmpk awk beli sabun ketol palmolive tuhhh....eeeeiii"

"eeei...xnak ngaku lak tuh...."

"Behtu caner neh??" belakon wat muka mohon simpati..sambil dlm ati ckp "jgnla....x amik....."

"xtau..sayer xnak...." buat muke selenge lak si botak neh...adehh

"Hmm...xperla..sayer leh pakai...mandi puas²" ayat majuk + geram..grrr

Pehtu....perjumpaan kami di payung yg penuh org ramai + memekak kat bazar merdeka bersurai dgn muka yg toyer..aku balik bilik.. "ciss...lampi lagikkkkkkkkk!"

Dlm perjalanan balik bilik tu,tetiba aku teringat yg aku ader stok 5 ketol sabun detol..trus aku msg dier soh trun balik kat payung..

"amik la sabun neh..kang busuk lak..x mandi" perli ku sambil mata aku melilau² tgk org memekak tah paper

"hmm..x pakai detol...bau die kuat sgt" lagak jual mahal lak si botak neh

"iskkk...ngade tol...pakai la..bau laki sket..neh bau bunga ros la..bunga lawang ler" huhuhu aku pujuk dgn lawak bodo tu...

huuuu...so dah baik ler dr gadoh kecik tadik..olo..salah paham jerk td pun..settle!
tengah² dok borak tah paper...tiba-tiba mata aku terpandang sorang junior neh
"aik..cam familiar la dak neh...hmmmm mesti ada la tu kang...." bisik ati aku...sambil si botak bebel ckp paper pun aku x tau....


Taraaaa....!! ader sorang mamat neh tiba² tersengih² sipot...aku pun tersengeh²... 1st time nampak muka....slalu dok bertekak lam skype/ym jerk.... tapi dier penah ckp..
"ala...jgn pecaya dlm gambar tuh....x encem pun" tapi aku tgk....comel jer...dok cengeh² plak tu... cam penyu baru lepas berenang....heheheee..kelako...aku nk tergelak pun ader..cisss! xnak ngaku encem..benci arr...oraits ler tuh..rumet dier sorang lagik tu pun encem gak! spesis samer...tah baper la ukur pinggang dier eik...yg pasti beso aku lg...iskkk siannye mkn asap byk dr nasik...tu laa...degil ckp akak ko xnak dengar.... huhuuuuuu...kelako la ko neh.... tapi comel.. toing..toing...jadik adik angkat aku la.....nak?? heheeee...

1 comment:

Anonymous said...

hey your blog design is very nice, neat and fresh and with updated content, make people feel peace and I always like browsing your site.

- Murk