Wednesday, August 8, 2007

frenster unites da long lost frens!!

Thanks to fs!! temukan kembali kengkawan lamer aku...rindunyee...sgt² rindu pd semua kengkawan SMKB...yeahh! i'm proud to be SMKBian...betol tak org ckp..kenangan yg paling best adalah maser zaman² skolah!!.... xyah penin² wat projek...assg...kuiz...presentation...research... adehhhhhh.......thanks to "aida" (x silap aku zaman skolah dulu aku panggey dier eda..tol tak eda weii?) ko temukan aku dgn nonie...jijah...anis (adik timi)..nizam...mastura...sob sob sob...seme ni dah lost kontek...sori member...aku tuko nombor dulu...simkad ilang...no korang pun ilang!! uwaaa.... uwaa... ampunnn..dok jer bentong,tp x jumpe² kan..sibaik korang x kawen lagik ni...adehhh mesti melepas aku...hohohooooo...

nonie!..sehat ke skang? hohoohooo samer jer ko cm dulu...mata sepet lagik...momoekekekeke..
jijah? hohoho...masih comel cam dulu...muahh muahhh ...aper jadik ko skang eik?..dr sek sampai la ni kepit ngn nonie lagik eik...isk isk....boifren korang cemane? sehat?? biler nk jmpa neh??... aku kan... aku kan... lagi chubby (pp) dr dulu...hohohooo.... sbb dh 4 tahun x besukan.....momoekekekek dasat kan? sampai azmi(ketua pengawas korang tu laa) ckp...
"iskkkk makin beso pp ko ni......" momoekekekek... nak wat caner...kurus pun pp gak beso.... gumok pun..pp gak beso...

sgt rindu laa...saper dh kawen eik?? pe ke namer budak dlm page jijah tu...watie ke?? biler dier kawen...adehhh korang dok mempaga ni...senyap² seme.....aku jmpa haida n syuk jer slalu...hohohohoo..sbb aku slalu trun kl...merayau...nk gak p gombak tu....tp xde org nk ajak...oloo...sedihnyee...

meh aku nak list namer² yg ingt:

kelas aku 5ST
- adznizam
- azmi
- yen
- yen manan
- muaz
- man
- ali
- amy
- tikah
- moon
- liza
- mas
- isma
- effa

5PI
-nonie
-jijah
-zarina
-nizam
-mira
-tim
-pjoy
-pok deh
-ustaz
-hasrizal
-fariha
-sri

alamakkkkkkk byk lagik ni... x hengat namer ler...muker aku ingat!! nak kena bukak album balik ni... adehhh...

harap² kiter dpt buat reunion ek... kt dewan SMKB nuuu... kui kui... dimana yer warden kesayangan korang tu PUAN SUNITA BIBI.... teacher linda slalu sgt aku jumpa!....dier p pasar mlm kt tepi skolah kiter tu bwk semua anak² die...5 nk masuk 6.. hohohoooo masih aktif tu...

kengkawan yg slalu aku kontek - syuk + pjoy + firdaus + mie + yen (sbb muke² ni stp thn dtg raye umah aku)

adehhh penat taip....nanti smbung lagik.....

miss u all so much....

aku masih seperti dulu... = suke berckp ! tapi dh x bersukan!!... momoekekekeke...
naper namer aku witz/wiwit?? hohoooo... namer tu lekat maser aku matrik kat ktn lu.... comel kan...wiyah tu aku dgr kalo balik bentong jerk.. so kalo aku kt ktn ni..tetiba ader org panggil wiyah...confirm aku cpt aku toleh...momoekekkeke...

No comments: