Wednesday, August 29, 2007

rindu terubat..uhuk :)

Huaarghh...! hampir 3 bulan x jumpe sang sue and sang ana...akhirnya berjumpa juga kami di UMP yg indah ini..pepagi buta kelmarin dah sampai sini dr kulim..kol 7.30pg,terus pecut ke zaman...heheehee dah 3 bulan kan korang x pekena sik mak kat situ..

huuu byk tol cerita fomfuan² jelita tu..dan yg paling x tahannye..sang sue asik tersengeh jee..adehh...angau mangau memanjang!..carik gak yahoo msger aku neh...isk isk...sabo sabo..aku der lab lak ptg selasa tu..kol 5 dah settle! sibaik..tah pe sbb la en shah tu bg kuar awal..kalo tak! haramm nk jejak kaki kat luar b4 kol 6..perghhh lega...

balik² bilik je..dua fomfuan tu xder dlm bilik..adehh merayau!!..maner tah.. planning nk kuar kol 630 ler..alih² kol 7 gak la kuar...then terus pecut p bandar..lambat kang kena tinggal ler bas sue.. huhuuuu...hujan punyer lebat nk mampus...huuu serammm aku tgk air ujan trun menderu² neh... skli ngn ribut petir tu...but sue mantain pecut..tapi x leh pecut..momoekekekeke..

tgh² ujan tu..tetiba mata aku terpandang satu banner kt traffic light..adehhh "CEKAP SEBELUM BERLAKU" aiyooo berapa la bahasa melayu org neh dpt maser SPM..huhuu yer ker SPM..tah PMR je! hahahah..UPSR je kot!! agak² pe ayat yg sewsuai?? INGAT SEBELUM KENA ..hmmm tahan ler sket.. kan kan..sengal....sengal...vroooOooOoOOOm!

jom pizza!! yeahhh! mkn pizza la kami semua...order ler thai seafood ngn pizza celop² keju tu perisa ciken supreme!..memula sampai musshroom soup!..sruppp...srupppp....cicah2 ngn garlic bread..sedap² feberet aku garlic bread tuh...lambat tol ler sampai pizza neh...adehh lapo.. lapo..dah ler nk kiterorg nk cepat neh!...taraaaa! thai seafood pizza pun sampai...adehhh tup..tup... tinggal se"slice" jer pizza kt plate tu...yg len dah rembat kt pinggan memasing!!...lapo.. lapo...then maner laa pizza celop2 nih...seriussssss aku nk mengamuk...bapak lembabnye!!

bas sang sue tu dah ler kol 9mlm..skang dah kol 8.20mlm...lembabbnyeeeeeeeee!! sambi tggu pizza lembab tu..snapp! snappp! hehehee..



"uiss..die nk susun² tepi pizza tu.. ko ingat cepat?" kata sang botak
"ooOo...ye ke?" adehh dgn pecayanye sue bertanya
"eeeei...pecayala le sgt..." jwp ku...adoohhh lembab betoi neh!

taraaaaaaa...
sampai pun pizza celop² neh... x sempat pun aku nk amik gambar pizza yg baru sampai tu..dah diterkam oleh makhluk² yg tak sabar nk telan..cicah pizza tu ngn cheese..nyummm nyummm serius best!!

Neh die pizza yg sempat ku amik gmbr! yer laa dlm pinggan aku!

alamak! dh kol 8.40mlm neh...cepat²..terus p terminal..bas utama ke kulim dah ader pun..berlari² ler aku..walla..ana...n paling laju sang sue le..huuu bayangkan..mcmane keadaanya pizza² dlm perot saat kiter berlari?? adehhhhh semput..semput aku wehhh....

sob sob...sue dah balik!! ana?? ana dok sini lagik...hehehehee..padan muka!! bas tadek!! uwarghhhhh! biler la kiter leh jumpe lagik...sob sob...x puas nk borak² ngn ko..nak lepak² ngn ko..cepat sgt baliknye..adehh laaa..by the way tengkiu beri much! tengkiu blanje sik mak zaman...ngn pizza..!! nanti aku blanje ko eik..
lagik.. lagik....semoga berbahagia selalu ibarat sakura berkembang mekar...hehehehhee...

1 comment:

Anonymous said...

Eja lah elok-elok.Tak faham aku.Dahlah bahasa Inggeris lemah, bahasa Melayu pun tunggang-langgang.Please write properly.Sik mak? What is that?